close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מסחר אלקטרוני 2017 - מה חדש?

מערכת שורשכח ניסן, תשעז24/04/2017

מסחר אלקטרוני- להרחיב את הפעילות העסקית, להגדיל את מלאי המוצרים ולהגיע לפלחי שוק נוספים בלי להגדיל את ההוצאות באופן ניכר

תגיות:
אחרי שהתמכרנו לקניות דרך האינטרנט נדמה שלמדנו לאמץ את השיטה הזו גם כדי להרוויח. מסחר אלקטרוני הוא בהחלט להיט גדול בארץ, וישראלים רבים מזמינים חבילות כמעט מכל פינה בעולם. היום הם גם יודעים לנצל את הלהיט הזה לטובתם, ושתי המגמות הללו ממש לא עומדות להיעלם מחיינו בקרוב. למען האמת, הן כנראה כאן כדי להישאר. אם יש לכם מוצר מצוין, רעיון נהדר או עסק שעובד אבל צריך להתרחב, זו בדיוק הדרך הנכונה בשבילכם.

כך התמכרנו לטרנד הלוהט
על פי הנתונים לשנת 2016, כמעט כל ישראלי שגולש באינטרנט ביצע לכל הפחות רכישה אחת, ומחציתם מבצעים רכישות באופן קבוע. הנתון המשוגע הזה לא באמת מוזר כשמבינים מה היתרון הגדול ביותר של מסחר אלקטרוני מבחינת הצרכן: מחירים זולים במיוחד. כך, אם אתם רוכשים בגדים, גאדג'טים ואפילו צעצועים, סביר להניח שתמצאו מוצרים אטרקטיביים באתרי המסחר השונים, וגם תשלמו עליהם הרבה פחות. אז נכון, חנות הבגדים או רשת הצעצועים קרובות אליכם קצת יותר, אבל ההמתנה לחבילות שווה את ההמתנה כשמדובר בפערים ניכרים.

החנות המקוונת שלכם
אם קראתם את הנתונים, וכנראה גם זיהיתם את המקום שלכם בסטטיסטיקה, הגיע הזמן שתגלו איך גם אתם יכולים להרוויח כמה שקלים (ואפילו יותר). הפתרון פשוט. בעלי עסקים קטנים וגדולים, וגם יזמים שיש להם רעיון נפלא למוצר אבל סובלים ממגבלת תקציב שמונעת מהם פתיחת פיזית, יכולים להקים חנות וירטואלית פשוטה, מזמינה וידידותית למשתמש. כך תוכלו לקדם כל מוצר שתרצו, לייצר קופונים ולתכנן מבצעים, ואפילו להקים מועדון לקוחות ייחודי שכולל הטבות ומתנות ללקוחות שלכם. החיסכון שלכם בעלויות יחסוך גם ללקוחות שלכם זמן וכסף. הדרך משם אל הגידול בהכנסות קצרה.

לא רק לעסקים חדשים
מסחר אלקטרוני הוא בהחלט טרנד לוהט, אבל הוא לא שמור רק לבעלי עסקים חדשים. אין ספק שיש לו יתרון משמעותי מאוד מבחינתם, שהרי הוא חוסך את העלויות הגבוהות הנלוות להשכרת חנות וניהול מלאים. מצד שני, זוהי גם הזדמנות מצוינת עבור בעלי עסקים גדולים יותר. כך ניתן להרחיב את הפעילות העסקית, להגדיל את מלאי המוצרים ולהגיע לפלחי שוק נוספים בלי להגדיל את ההוצאות באופן ניכר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה